I have to be strong, even if my world falls down..

Lillplutten är ute på annons nu.. :'(
Jag kommer aldrig kunna släppa taget, det vet jag.. Men jag har bestämt mig för att vara stark. För Currys skull.

Du är det allra bästa som har hänt mig. I svåra tider så har du alltid funnits där. Vad ska jag göra när du är borta? Jag älskar dig så otroligt mycket. Du är inte min bästa vän, du är så mycket mer än så.
Hela mitt liv är uppbyggt tack vare dig. Du har hjälpt mig i alla lägen & alltid stått vid min sida.
Du förlåter mig varje gång jag har gjort något fel. Du skulle aldrig bli arg på mig, du skulle aldrig lämna mig.
Alla tårar jag har gråtit, alla tårar jag kommer att gråta.. Tiden med dig har ändå varit värt det.
Utan dig hade jag inte varit den jag är idag.
Jag älskar dig så otroligt mycket. För mig, är du perfekt.


Kommentarer
Postat av: felicia

naw. synd.



vilken sida ligger han ute på? :)

2011-05-15 @ 22:21:21

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0