Känn en doft av kärleken!

Haha, sitter och lyssnar på disney. Därav rubriken.
Annars har dagen varit jätte bra än så länge. & så har jag kommit på vad jag ska göra ikväll.
Först så ska jag såklart fixa Curry & packa allt inför imorgon. Men sen så ska jag göra Wakinya riktigt fin & sen så ska jag skritta en kort runda barbacka medans Stina fotar.
Hoppas på att pricka solnedgången. Har ju en väldigt fin damm i närheten där man kan få underbart fina bilder.
Så räkna med ännu en bildbomb ikväll! (y) :)

Nu ska jag.. hmm.. Ingen aning.
Får se vad som händer helt enkelt, slappar nog någon timma iallfall. Behövs ju det med.

Puss & Kram.

Lite gulliga bilder jag har tagit med min mobil. (y)

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0