Känner mig duktig.

Ni kanske undrar varför jag är ute & springer så mycket som jag gör, liksom helt frivilligt.
Jo, det är dels för att jag vill ha bättre kondition vilket gör att man kan satsa mer på ridningen, 100%.
Sen så vill jag få smalare ben. Inte för att jag bantar. Men jag vill känna mig mer nöjd med mig själv.
& sen så blir jag glad utav att träna.
Jag känner mig duktig när jag har varit ute och sprungit i en timme.
Sen så springer jag ju ibland med min granne Emma, & det gör att vi får mer tid till att prata & umgås.
Vi går ju inte ens i samma skola längre..
Så det är riktigt skönt att få bara dela sina tankar med henne.

Var ute en ganska lång runda nu ikväll med Emma & sprang. Härligt väder är ju också ett plus!
Efter det så gav jag hästarna deras kvälls hö. & nu sitter jag här typ.
Funderar lite på vad jag ska ha för kläder imorgon. Vill ha något lite somrigare.
Usch, måste verkligen in till Kalmar & shoppa sommarkläder! Men om det blir som vi tänkt åker vi nog in en stund på Lördag & då ska jag passa på.
På Söndag är det tävling i Åkerbo med Wakinya. Ska debutera 1m! :D
Nästa vecka är det prao, wiiiiiiiiiiieeeeee! haha.
Ska även en dag nästa vecka sova över hos Kraaijenbrinks, gud vad kul. Det får mer än gärna bli fredag nu så att allt det roliga kan börja! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma <3

Älskar dej så otroligt mycket :') <33333333333333333

2011-05-10 @ 22:11:25
URL: http://emmaoholm.blogg.se/
Postat av: Elin <3

Super skojigt att träffa dig lite oftare nu :) <33333333333333333

2011-05-12 @ 19:04:49

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0