KnAs! :D

Haft en riktigt rolig dag idag! (y) Är på bra humör också för imorgon är det fredag & sen ser jag fram emot en veckas prao! (a)
Efter skolan så gav jag pollarna sitt kraftfoder & en liten tuss hö. Sen fick Safir, Milda & Wakinya gå bort på sommarbetet & äta. Efter det gjorde jag i ordning Curry för träningen.
Kom hem från träningen vid 8 & då hämtade jag ponnysarna från hagen igen & borstade & pysslade med Curry & Wakinya. Nu sitter jag & kollar på Eurovision Song Contest semifinal typ. Erik Saade kommer väl snart antar jag?
Har verkligen ingen koll. ;)
Men som sagt, imorgon är det fredag! & jag är GLAD just nu! Men det kan vända snabbt, det vet dom som känner mig. Hehe!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0