Mors dag!

Grattis Mamma på Mors-dag! <3

Jag har precis kommit in från stallet & bytt om till "vanliga" kläder.. Det är inte kul väder idag, men det ger sig nog! Allt i stallet är klart. Har mockat, fyllt på vattnet m.m.
Mamma har åkt iväg för att hämta Stina i Kolboda där hon har vart på klass-resa.
Marie, Staffan & Wilmer är här nu & vad vi ska hitta på medans vi väntar på resten utav gänget vet jag inte riktigt.
Igår tog jag in schabraken som jag ska ha på Ölandshoppet & tvättade dom. Bäst att vara i tid med sånt!
Jag är taggad till tusen inför helgen! Det ser ut att bli fint väder också, vilket är ett stort +
Det blir kul att se vad jag & hästarna kan åstadkomma med för resultat detta året.. Tror det kommer bli super bra!
Det är bara drygt 2 veckor kvar till SOMMAR-LOV! :D

Har inget mer att säga..
Puss!

You are the worlds greatest!




Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0