Sov över hos Emma.

Sov hos Emma inatt & hade som vanligt sjukt kul! Sen idag skulle hon på fotbolls träning klockan 10, så då åkte jag, mamma & Stina iväg till Långöre för att kolla på klubbhoppning.
Min första b-ponny Russin skulle vara med & hoppa 60cm. Han ser ut att må riktigt bra & det är galet vad söt den ponnyn är!
Moa & Russin nollade iallfall & fick rosett. Gick fram & pratade med Moa & hennes föräldrar sen. & hälsade på lilla Russin pussin. Kul att träffa honom. Hoppas att han inte har glömt mig helt! ;)
Sen kom vi hem någon gång vid 12. Då gick jag & hämtade hästarna som hade gått i sommarhagen sen morgonen.
Hela eftermiddagen har jag ridit. Mina egna pluttar & hjälpt Stina med Milda. Fick även sitta upp en stund på Milda & känna på henne. Stor skillnad kan jag säga!

Nu ska Stina & jag baka cheesecake! Ska nog ringa Emma & träffa henne ikväll. Kanske bade i hennes uppvärmda pool. Det ni!

See you later aligator. ♥


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0