Tisdag.

Tråkig rubrik ? ;)
Jag har iallafall precis blivit färdig att gå till skolan, och då lägger jag lite tid på bloggen.
Vaknade av mitt alarm kvart över 5 & då gick jag upp och fixade mig..
Vid kvart i 6 gick jag, mamma & Stina ut till hästarna. Släppte ut dom, mockade, vägde upp höet, fyllde på vatten.
Alltid lika mysigt. Idag fick hästarna ha regntäckena på sig, för det är bara 2 grader.. Hade gärna haft lite varmare täcke just nu, men då blir det för varmt senare på dagen.
Snart går jag till bussen. & åker till skolan. Tisdagar är värsta dagen.. -.-'

Efter skolan blir det att rida båda pluttarna. Och sen ikväll får jag väl läsa på lite Spanska.. buhu! Hata spanska.
btw. Längtar tills på Torsdag! Då ska jag hoppträna för Mats med Wakinya på hans utebana. Förra gången gick det ju så himla bra! Tagga. :)

Måste bara säga det..
Jag älskar mina vänner & hästar så sjukt mycket. Det är ni som får mig att växa. Tack för att ni finns! ♥



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0