Torsdag kväll.

Precis kommit in från stallet & hem från en lyckad hoppträning. Nu blir det chilla lite framför teven, och sen väntar plugg.. Måste ta tag i mitt liv! ;) hehe.
Dagen har varit riktigt bra. Skolan gick snabbt. Hoppas på lite bättre väder bara imorgon.
Taggar helg sen då! På lördag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska iallfall packa och fixa inför tävlingen.
På Söndag är det tävling med Curry i Kalmar. Då ska jag ha mitt vit/röd/blåa tema i förklassen.
Sen i lagklassen har vi ju Klubb-schabrak som är vitt, och då kan jag ha vita benskydden & även huvan till det.
Så det blir nog bra.
På Måndag med Wakinya ska jag nog ha mitt orange/bruna tema. Jag bara älskar mina oranga stigbyglar, & de är ruskigt snygga på Wakinya! (a) :)

Puss & hej.


Förlåt för grymt dåligt gjorda bilder, men det var längesen jag gjorde dom! ;)
shnygg outfit;D (AAA)outfit (Y)


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0