Tror ni man blir depp eller?

Asså så sjukt störande.
Efter en ändå helt okej skoldag tack vare mina flickor, så kommer man hem.. Äter lite, och sen cyklar jag ner till banan och fixar lite hinder, som jag ska hoppa med Curry. När jag är i stort sett färdig där nere, så börjar det SNÖA!& jag lovar er. Det snöar inte lite heller. Sånna här stora snöflingor ni vet?
Jag cyklar då vidare till stallet, och ger hästarna maten istället.
Får vänta ett tag och hoppas att vädret ger med sig.. Lär ju inte vara det roligaste underlaget heller, men ska bara hoppa lite låga hinder.
Men åhhh. Cepe väder! Hata, hata, hata!

Ge mig sommaren tillbaks! <3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0