Varm oboy.

Kom in från stallet för en halvtimme sen. Hoppade direkt in i duschen & sen så gjorde jag mig en kopp varm choklad. Jag har ont i halsen..
Faktiskt gjort färdigt båda läxorna som jag har tills imorgon! (y) Good girl.
Imorgon är det hopptränig med Curry för Malin. Jag brukar ju inte träna med honom för Malin längre eftersom jag inte tycker att hennes träningar passar Curry & mig. Men det blir lite för mycket för Wakinya att hoppa imorgon, och eftersom Curry stannade i Söndags så behöver jag ändå ta några språng för att checka honom.
Så det blir nog bra. Wakinya har sin vilodag imorgon.
Gaaaaaahhhhh! Vad kul det kommer bli nästa vecka! Mina förväntningar är skyhöga!
Tänk er att slippa skolan i en hel vecka & istället vara i ett stort stall & få rida en massa olika hästar. Underbart!


Puss&Kram.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0