waaaaaaah!

Kom in från stallet för någon timme sen kanske. Har varit ute och ridit Curry, och putsat alla grjerna inför imorgon. Har även tvättat lite foderhinkar och sånt. Jag lovar er, det behövdes verkligen.
Släppte även bort hästarna i sommar-hagen så att dom får gå där och beta nu i några timmar.
Efter det så gick jag in & nu har jag spelat lite wii.
Faktiskt har jag inga mer planer inför dagen. Eller jag ska fota när Stina rider Safir. Wakinya får vila idag.
Det behövs ju ibland.
Ikväll ska jag borsta & packa inför tävlingen imorgon.. Som ni kanske redan vet?
Det var väl det jag hade att säga.

Jag tycker ändå att min Iphone tar ganska bra bilder, eller vad säger ni?


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0