Wakinya 11/5-11

Red intervall i ca.45 minuter. Efter jag hade skrittat fram så joggade jag igång henne i trav. Försökte vara väldigt lätt i handen, för annars går hon lätt bakom hand på pelhamet. Hon var jätte fin!
Sen så gick jag över i en lugn galopp, men hon behöll trycket. Det är så sjukt underbart att rida henne nu. Hon utvecklas hela tiden!
Efter uppvärmningen så började vi med intervall träningen. Galopp 3min, skritt 3min, galopp 3min, skritt 3min & galopp 3min, sen avskrittning ca 10 min.
Hon känns jätte fräsch just nu! Så taggad som bara den inför söndag, då jäklar! :D
Girl you´re amazing, just the way you are.♥


Kommentarer
Postat av: amelia u know

Fy i helvete vad söta! <3

2011-05-12 @ 23:06:51
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0