When i get older, i will be stronger....

I och med att jag praoar och det där har jag tänkt ganska mycket på vad jag vill göra när jag blir stor.
Just nu är planen att efter jag har gått ut nian, ska jag gå en "unghäst-utbildar linje". Sen när jag har gått den linjen i tre år, så vill jag antingen jobba utomlands eller så vill jag gå "riksidrotts linjen" på Strömsholm.
Det är ju beroende på hur jag lyckas med min storhäst sen det vill säga..
Man får ju inte läsa "riksidrotts linjen om man rider ponny, vilket är ganska logiskt eftersom man inte kan "leva på" att tävla med ponny. Där finns ju inga prispengar inblandade.
Hmm.. Jag får tänka vidare.. Men just nu känns min framtidsplan väldigt bra.
Det är verkligen hästar jag vill hålla på med heltid, så något med hästar tror jag absolut att det blir iallfall. ;)

Jag o Curry Ölandshoppet. LA <3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0