Because i like how it feels

Hallå där fina, söta bloggläsare!! :) Har ni haft en bra dag?
Det har iallafall jag haft!
Vi vaknade runt 9, och gick ut och tog ut pollarna. Senare red vi. Jag red Curry, skrittade och travade.
Emma skrittade Wakinya barbacka samtidigt.
Sen så putsade vi och fixade inför imorgon. Mhahahah, utnyttjar Emma lite när hon ändå är här. Hon hjälpte mig smörja träns och sadlar... :thumbup:
På eftermiddagen åkte vi ut till Totte, mockade och så red Emma han.
Sen lämnade vi Emma hos en kompis, för hon kan inte följa med på tävlingen imorgon eftersom hon måste ta bussen mot Sthlm igen vid 4, och det är inte säkert att vi hinner hem till dess.
Var ute för ett litet tag sedan och borstade mina små pärlor så att dom glänser imorgon!

Taggaaaaaa!!! :D

<3 i love you baby



 glad ponniii<3

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0