Friday, friday!

Nu är det HEEEEEEEELG! och det känns såhäääääääär skönt!
Visserligen har jag bara gått tre dagar i skolan denna veckan, men ändån. ;)
Kom hem från skolan vid 4. Asså tycker det är fett segt att vi slutar tjugo över 3 på FREDAGAR. Fredag liksom..
Dom två sista lektionerna på fredagarna får man aldrig något gjort. Alla är typ okoncenterade, haha.
Men jaja, det var fett chill idag iallafall. Träslöjden var inställd för läraren hade fått en planka i huvet! :O
Han hade åkt ambulans och allting.
Shiiiit!!
Tog in pollarna när jag kom hem och gav dom mat. Det är fett kallt ute också måste jag bara säga, 2 grader!! OMG! Fast förra året var det väl typ snö vid den här tiden?
Så ska väl inte klaga..

Men nu ska jag ut och rida Wakinya bus! Blir ett pass i paddocken. Lösgörande. Vanligt arbete helt enkelt. Sen kanske jag går en stund med Curry.
Han ska inte ridas idag för han fick lugnande igår.. Inte för att det hade gjort nåt, men det känns ändå bäst att ta det lite lugnt. jajja, nu har jag inte tid att sitta här längre.

PUSS!!!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0