Godmorgon!

Träningen igår kväll gick super! I början var han väldigt knäpp, haha.
Bara drog iväg med mig. Men efter ett tag gick det bättre och sen när vi hoppade banan var han som en klocka!
Så riktigt taggade inför helgen! ;)
Jag älskar min lilla prins!
Idag är det fredag och jag ska snart gå iväg till bussen.
Är GLAD :D för ikväll hämtar vi Emma älskliiing Öholm i Köpingsvik, hon bussar från Sthlm.
Men först ska jag rida ponnisarna. Perfekt dag? Nääära inpåå, förutom skolan då..

Men shit the same, puss på er!! <3

image descriptionimage description Bäääästaa<3

Kommentarer
Postat av: Din emma! <3333333

Kommer bli bäst mitt hjärta! <333333333333

2011-11-18 @ 08:28:47
URL: http://emmaoholm.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0