HEEEEEELG!!! :thumbup:

Nu har jag kommit hem från skolan, ätit en macka. Nu är det helg!! :D
Wiiiee!!
Ikväll ska jag rida Wakinya busan, Curry får en vilodag. Sen ikväll är det hemmakväll, med godis och Idol. Känns fett gutt att bara chilledilla ikväll, för jag är trööött.

Men vi hörs senare, tror jag ska ut och springa en runda nu. Puuss!! <3

Just det, glömde nästan..
Vet ni vad som kom idag???? Jo, min nya BRUNA SafeRace väst!! Love it, älskar brun utrustning!!!
 Kommer bättre bild!!!





Kommentarer
Postat av: felicia

Kommer ni till Ljungby i April?:D Natioenella jue=D

2011-11-25 @ 23:59:17
URL: http://www.farasi.devote.se

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0