Incomplete without you.

Ridit Curry älsklingen nu. Vi glömde allt som hette "ridbana" och tog istället en helt underbar uteritt.
Asså jag fattar inte hur jag kommer klara mig utan den hästen.
Visst, jag kommer ha Wakinya och Safir och Milda. Men Curry, min älskade lilla Curry.
Känslan jag har när jag är med han och när jag rider han är obeskrivlig. Han är speciell. Han är en sån häst man bara har "once in a lifetime".
Ska utnyttja tiden jag har kvar med han så gott jag kan. Försöka att inte bryta ihop.. Vi ska ha så jävla kul den här sista tiden. Strunta i vad alla andra säger och bara köra vårat egna race.
För det är det som betyder något. Han och jag, tillsammans, det är så det ska va.

Nu blir det middag & sen skulle det vart Världscupen i hoppning på tv, men det har tydligen skett en olycka. Det var en häst som efter den hade hoppat banan bara fallit ihop och dött. :O Sjukt läskigt!!
Så får se om det blir någon tv-sändning.

I dont care who you are, where you from, what you did, as long as you love me.

Jag o Curry Ölandshoppet. LA <3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0