Kommer sakna dig!! :'(

Kvällen igår med Emmsi pemmsi var awesome! Massa flumm, och sjukt mycket skratt!
Idag åker hon tillbaks till Stockholm, buhu!! Kommer sakna henne galet mycket. :'(
Har iallafall precis kommit in från stallet.
Släppt ut hästarna, mockat, hjälpt stina när hon tömkört Milda och ridit Wakiya. Red ut. Jäklar vad hon bocka och höll på idag! Har typ as ont i min rygg nu, haha.
Bushäst!! Men emellan åt var hon väldigt fin. Avslappnad i formen och så. :)

Har en fett chill dag, ska rida Curry sen. Annars har jag inget jag MÅSTE göra idag. Sköööööööönt. Fast jag kommer säkert komma på något att göra. Haha, det gör jag alltid.
Finns alltid saker att göra i stallet! Just det, vi ska sladda paddocken. ;)
Jaja, bye byeeeee!!! <3


 Bara för att jag älskar bilden!!


Kommentarer
Postat av: Din!

Jag saknar dig redan hjärtegryn! Du är underbarast! <332333333333333333

2011-11-06 @ 13:42:00
URL: http://emmaoholm.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0