Neeeejj!! :(

Tror jag håller på att bli sjuk. Och det suger!!
Har ont i huvet, fryser och är helt täppt i näsan..
Ridpasset med Wakinya blev riktigt lyckat! Kändes som jag hittade lite knep hur jag ska få henne lösgjord och hur jag ska rida fram henne på tävling.
För i slutet att ridpasset var hon elit!! Älskade lilla bebishästen. Inga ord kan beskriva henne, hon är G R Y M !
Vi ska nå toppen, tillsammans. Du och jag mot världen, jag älskar dig Rosenborgs Wakinya.
Blev inte att jag red Safir, för jag kände mig sjuk och fryser enormt mycket, hjälper inte om jag tar på mig asmycke kläder. Usch!!
Hoppas jag känner mig bättre imorgon. Orkar inte missa en massa i skolan, för det är så jobbigt sen när man kommer tillbaka..
Har kollat lite på fotbollsgalan på teve. Assåååå, borde det inte finnas liknande galor för ridsport också? Priser som "guld-hästskon" kunde delas ut, haha. Nej, men seriöst. Det läggs så sjukt mycket fokus på fotboll och andra sporter. Men ridsporten, den har dom glömt.
Stor fet diss på det!!

Nej, men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Måste må bättre imorgon, känner mig smått död.
xoxo Ellen

  Kan min ponny hoppa eller? OM hon kan! <3

Kommentarer
Postat av: E M M A ♥

Just nu pågår Dagens Blogg på min blogg

kika gärna in och anmäl dig, skulle vara kul!

Jag avslutar imorgon kväll ;)



Sorry om du inte gillar såna här kommentarer..



http://geminkaninmat.blogg.se/2011/november/dagens-blogg.html

2011-11-07 @ 21:15:52
URL: http://geminkaninmat.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0