Perfekt dag, nästan. ;)

Efter jag hade skrivit det där inlägget i förmiddags så gick jag in till Emma. Hon höll på att fixa inför hennes lillebrors Halloween fest! Så himla gulligt!
Så jag hjälpte till där ett tag, sen åkte vi ut till Totte och Bello. Mockade först, 6 boxar. Sen borstade vi pollarna och gick en runda med dom.
Mysigt, var ordet!
Hann snacka en hel del också, behövligt. Kan prata med den tjejen i timmar asså, tar aldrig slut på samtalsämnen.
Kom hem från stallet 3, och då gick jag ut till mitt egna stall, haha.
Fyllde vattenhinkar och kvällsmaten. Sen tog jag in pollarna. Med Stinas hjälp då. ;)
Och nu sitter jag här, lyssnar på underbar musik!
Ikväll sover Emma över här, awesome!

xoxo Ellen

Kul att ni gillade topplistorna, kommer fler, promise!

Perfekt låt om man vill bli glaaad..


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0