Söndagsångest

Sitter här och har värsta söndagsångest. Helgen har gått alldeles för snabbt och jag är inte ett dugg pepp på en till vecka i skolan. -.-'
Imorgon har vi "Elevens Val" på morgonen och det suger för jag är i en grupp där jag inte kan prata med nån typ. Känner mig värsta utanför.. :(
Asså tycker det är grymt onödigt med elevens val. Får liksom inget gjort, så jag tycker vi kunde fått sluta en timme tidigare på fredagar istället, eller nåt.
ÅH, HATA SKOLAN!

Hoppade Wakinya förut ju i paddocken och det gick strålande! Red på nya bettet som jag köpte igår. Ett rakt med fasta ringar. Hon kändes jätte fin och hoppade kanon!
Hoppade upp mot LA höjd iallafall. Dock är paddocken liiiiite för tung att hoppa i, men den är perfekt att rida markarbete i och det är ju det vi kommer använda den mest till.
Suttit och sett på SM finalerna i eftermiddag och jag blir så grymt sugen på att vara med. SKA vara med där om 2 år, har jag bestämt.
Sen så har jag funderat på vad jag ska göra när Curry blir såld. Vill inte bara ha EN häst att rida om dagen, och ibland två då när jag rider Safir..
Men ändååån. Jag vill ha två hästar som är MITT ansvar.
Funderar på att ha en projektponny, typ c-ponny. Skulle vara hur kul som helst och väldigt lärorikt. :) Men vi får se hur det blir, time will tell.

Äsch, hoppas ni har en bra söndagskväll utan massa ångest som jag har.. 
xoxo Ellen

image descriptionimage description 

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0