Summer is gone, far away

Hallo. Hur är det med er idag?
Med mig är det super! Dagen blev faktiskt bättre än jag trodde. Visst, skolan suger, men kompisarna är awesome! :D
Sen när jag kom hem så såg jag att mamma och pappa hade byggt staket runt paddocken.
Jätte fint blev det! Undrar hur lång tid det måste ha tagit.
Mina föräldrar är bäst!
Sen hämtade jag Curry mannen och red ett pass i paddocken. Asså ni fattar inte hur stolt jag är över den ponnyn och över mig själv som har gjort han till den han är idag.
Gjorde "saxen" i galopp och han gick i stadig form HELA tiden. Och bytte galopp precis när jag sa det och var bara allmänt grym! Jag älskar min ponny, han är för bra för att vara sann!
Nu sitter jag och lyssnar på underbar musik, Ron Pop, in my heart! Sjukt fina låtar..
Hästarna står och käkar mat. Ska ut och rida Wakinya och kanske Safir när dom har ätit klart!
Sååååå, en helt vanlig dag, men jag älskar det.
Det är detaljerna som gör dagen till en bra dag. Och mina underbart fina vänner som alltid möter mig med ett leende på läpparna.
Och mina underbara hästar som gör allt för att göra mig nöjd. Sen går det inte alltid precis som jag tänkt mig, men när jag vet att dom försöker, kan jag inget annat än att älska dom små djuren. Fina fina ni!!

hörs later on!! Eller hur!??

xoxo Ellen

image descriptionimage descriptionGalet vackra flikkor, hahahha.image description


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0