this is what i´m made of

Hallå där bloggen! Har precis tryckt i mig massa pizza och nu sätter jag mig vid datan ett tag, för att smälta maten. Haha, känner mig som en padda!
Red Curry förut ett kort pass i paddocken, hann bara skritta och trava, sen blev det för mörkt..
Längtar tills vi får upp lampor. Det kommer bli awesome!
Curry kändes iallafall lite stel i vänstersidan och när jag ställde åt vänster bara sladda han iväg med baken istället för att ställa igenom i kroppen..
Får jobba vidare på att lösgöra han imorgon!! Om han inte måste vila imorgon? Hmm.. Aja, nästa gång jag rider han iallafall! ;)
Eyy, såg en asbra film idag på Tv1000. Var en hästfilm, nu blev ni förvånade va? haha! Men det var om en galopphäst och en liten flicka iallafall, så söt film!! Tror den hette "Dreamer".
Man blev verkligen glad av att se den, så se den om ni har möjlighet!!
vet ni?
Jag har blivit så sjukt pepp på att träna den sista tiden. Jag är verkligen beredd att lägga ALL min tid till hästarna, och lägga 100 % fokus på att träna min egna ridning och mina hästar. 
Jag SKA bli bättre, VI ska komma någonstans, vi SKA bli någonting. Vi ska nå ALLA våra mål, och efter det sätta högre mål.. Bli bättre och bättre.
Hela vintern går till TRÄNING, TRÄNING, TRÄNING OCH ÅTER IGEN TRÄNING. Inte mycket tävlingar i vinter, så det är ett perfekt tillfälla att träna upp styrkan på hästarna.
Wakinya och jag ska hitta varandra bättre, vi måste lära känna varandra. Jag vet att vi kommer gå långt, vi har folk som tror på oss. Men framför allt så tror JAG på OSS.
Till Curry ska jag försöka hitta en ny liten ryttare. Jag ska verkligen hitta den absolut perfekta ryttaren för honom. Skulle ALDRIG bara sälja honom till första bästa, utan jag ska ge det tid.
Han förtjänar det allra bästa. Han förtjänar 100 % tid och kärlek för att kunna lita på sin ryttare.
Allt han har gjort för mig, allt han har lärt mig. Jag ska ge tillbaks allt, jag ska hitta ett perfekt hem åt honom.
Sen om jag får honom såld vill jag ha en till ponny. En projektponny eller nåt. För jag vill inte bara ha en häst att rida om dagen. Jag vill utvecklas mer än så. Skulle vara så himla roligt om jag fick låna en ponny som jag kan träna upp & lära mig massa på.
Får se hur det blir med den saken.

Nu blev det här inlägget längre än vad som var meningen, men det skadar väl inte? Puss!! <3

 If we just believe we can do it, i know we can do it. We gonna reach the stars one day. Just me and you, togheter.

Kommentarer
Postat av: anonym

Go girl!!! <3 :)

2011-11-04 @ 21:14:35

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0