Bilen rullar hemåt..

Tävlat - check!
Nöjd - check!
Död - check!

Verkligen helt slut i hela kroppen, haha.
Tävlingen gick bra. En rosett med mig hem från lb+5, vilket jag är väldigt glad för.
I lbn fick vi ett pet. Rundan i lbn var inte alls lika bra som i lb+5.
Wakinya var sjukligt fin på framhoppningen & taggade till så fort jag styrde på ett hinder.
Tyvärr vad det inte alls likadant på banan.. Men jag tror att hon är lite osäker på höjden än så länge. Att det är därför hon inte bjuder till det där lilla extra.
Nu ska vi hem och ladda batterierna & träna & träna & träna!
Tar nog ett tag innan nästa tävling med wakinya.
Men nästa helg är det currys tur! :D då jäklar!
Taggad inför att fira lite skördefest nu när jag kommer hem. Grym dag! :D


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0