Dålig uppdatering..

Jamen vad ska jag säga? Har knappt tid att mobilblogga längre. ;)
Igår när jag kom hem från skolan gick jag ut i storm och spöregn och red curry.
Han var spänd, men det är ju inte så konstigt. Han hatar verkligen blåst & regn. Men i slutet fick jag igenom honom hyffsat bra iallafall!
Sen så tog jag in hästarna, torkade dom och la på mys täcken. Och gav dom mat.
Sen åkte vi iväg till en duktig tjej, med wakinya & milda. Stina och jag fick lite tips och så.
Wakinya kändes verkligen super & det kändes som jag hittade knapparna. Nu vet jag hur jag ska träna hemma. Så det var jätte bra. :)
Sen var det hem och soooooova.
Just nu sitter jag på bussen påväg till skolan. Vet ni? Idag är det FREDAG! :D wiiiiiiieee!!
Efter skolan hänger jag med Ebba och Ludde in till Kalmar. Vi ska käka och kolla runt lite. Blir inte jätte sent, eftersom jag ska tävla imorgon. Tagga, tagga, tagga! <3

Ha en bra dag! Pusselipuss!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0