Ensam hemma. :)

Sitter och kollar på teve, med tända doftljus. mysigt!
Red Curry förut.. Red ut en sväng. Det tog inte lång tid förrens sadeln började glida jätte mycket (jag hade spänt sadelgjorden :o) och Curry blir jätte rädd & skenar iväg.
Jag blir inte särskilt rädd av sånt längre. Känns hemskt att säga det, men jag har faktiskt vant mig.
Fick stopp på honom & hoppar av för sadeln sitter cepe.
Då märker jag att det forsar blod ur min näsa. -.-' Fick stå stilla i typ en kvart innan näsblodet slutade så att jag kunde gå hem.
Tog in hästarna och gav dom mat.
Gick in, åt lite mat & duschade. Och nu sitter jag här. Min dag, mitt liv. Typ.

Kvällen spenderas i soffan, har lite ont i huvet & är allmänt hängig. Annars skulle jag följa med Stina på hoppträning, men vill ju inte bli sämre, för jag vill inte vara hemma imorgon liksom. ;)
Kan vara lite skönt att bara slappa ibland & framförallt FÅ VÄLJA TV-KANAL! hahahaha!

Någon frågade om det var Wakinya på bilden på fölet & svaret är JA, det är det. Söt, eller huur??

 Älskar dig, älskar oss. Vi två tillsammans, det är så det ska vara.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0