FRIDAYY!!

Efter min sista dag på praon så kom mamma och hämtade mig och så åkte vi till Annas. Där hämtade vi två sadlar som jag ska testa på curry.
Väl hemma red jag curry med en utav sadlarna.
Gick super och sadeln satt som en smäck! Härligt!
Sen lagade jag middag tillsammans med mami och så åt vi och sådär. Sen gick jag ut och longerade wakinya i paddocken.
Eftersom hon inte blivit longerad så mycket så fokuserade vi bara på grunderna.
Asså den ponnyn är bara för go'! Jätte lättlärd och jätte positiv!
Och i traven ibland fick hon sina små ryck och busade och höll på, haha.
Min personliga lilla bajskorv, hon är bäääääääst!!!! :D

Min dag har vart super och nu är det HÖSTLOV!! tagga tagga tagga!!

Bara för att jag tycker att bilden var lite charmig, haha.


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0