Godmorgon!

Det är måndag morgon & jag är taggad inför en ny vecka! Nej, men det känns ändå helt okej att gå till skolan idag.. Måndagar är ändå bästa skoldagen.
Först elevens val & sen hela eftermiddagen Hemkunskap. Sen så slutar jag tidigt, tjugo över 2.
Efter skolan blir det hem & rida ponnysarna. Wakinya ska skrittas eftersom hon jobbade så himla bra igår.
& Curry tror jag ska joggas en runda. Så ska jag nog rida Safir också! En uteritt blir det tror jag! ;)
Och ikväll blir det plugga inför fysikprov. -.-'

Men ser ut att bli en bra dag iallafall, puselipuss!

& ni! Ikväll kommer film från i Lördags. Behövs en kommentar till så får ni se båda filmerna. Så scrolla ner och lämna en kommentar.. :)




Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0