Grym dag måste avslutas bra, eller hur?

Sitter hos någon utav Anna-Carins kompisar & kollar på film.
Kan fota allt jag shoppade, om det finns något intresse?
Men det blir nog imorgon, för jag antar att vi kommer "hem" ganska sent.. Men vi får se!
Just det, emma och jag var och kollade på bio förut idag. "En dag" heter den & den var verkligen jätte bra!
Men sorglig som bara den. Grät typ hela filmen, men den var fin.. :')
Imorgon blir det nog mest mysdag. Fota lite höstbilder & ut och springa. Är mätt så jag spricker, så det kan nog behövas en jogging-tur imorgon! ;)
Haha, sen åker jag härifrån runt 4 nånting..

xoxo Ellen


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0