Hallåå! :D

Tjao bloggen, mår ni bra idag?
Själv mår jag super. Har lite tid över nu på morgonen som jag såklart ägnar åt er.
Har vart ute hos hästarna. Tagit ut dom (i mörkret :(), mockat, fyllt vattenhinkar m.m.
Så att allt är klart inför ikväll. För ikväll ska jag träna med Milda. Eller först ska jag försöka hinna rida Safir.
Mina pluttar vilar idag.
Ska bli kul att träna med Milda. Stina skulle typ sova i husvagn på sin skola eller nåt, så det var därför inte hon kunde träna.
Fast innan allt detta är det skola som gäller. Fysikprov. Har inte kunnat plugga för jag fick inte tag i min fysikbok igår. Så yeaaaaaaah, det kommer gå såååå bra.. -.-'
Oså ska jag försöka ladda upp filmen från LCn från i Lördags också, eftersom ni var så duktiga på att kommentera! :D
Men det hinner jag inte just nu, det får bli ikväll!

Men jag vet att ni klarar er.. Ha en bra dag fina bloggläsare så hörs vi senare! <3


 Tagga skola nuråååååå... -.-'


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0