Helt okej ändå.

Efter första klassen ville jag bara ge upp och åka hem..
Jag var spyfärdig och hade ont i huvet. Båda hästarna vart jätte spända så fort dom kom in i ridhuset & stoppa ut sig.
Men jag gav det en andra chans och tog andra klassen med båda iallafall!
& tur var det ska jag säga!
Med curry kommer vi in och sätter en klockren nolla! Sjukt fin vart han! :D
Och wakinya fick ett stopp på sista, men hon överhoppa sig på alla hinder så orken fanns inte riktigt kvar.
Men nöjd ändå. Har liksom ridit ihop henne och hittat knapparna i två veckor, och det tar på krafterna.
O så hoppade hon ju i torsdags (& var sjuuuukt fin och ihop hela tiden), så att hon inte riktigt orkade idag gör inte så mycket.
Jag vet ju att vi kan, det är inga problem. Hon får ta lite tävlingsvila nu så att hon sätter de där sista musklerna som behövs. Sen är vi tillbaka på banan!
Stannade på Börjes innan vi åkte hem, där jag köpte ett tre pack Kingslands strumpor, tunna Bruna! Assnygga!!
O ett thermotäcke till wakinii. :)

Nu är vi påväg hem. Hörs senare gullungar!! O så kommer film på currys och min runda ikväll om ni är duktiga och kommenterar!! Pussii! :***


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0