I´m here for you guys!

Halluuuuuu everybodyy. :)
Har precis kommit in från stallet. Har ridit Curry. Red en liten jogging runda och bara checkade av lite inför morgondagen & seriöst, den ponnyn kan inte skritta. Studsar bara hit och dit HELA tiden, haha!
Sen så gjorde jag i ordning honom. Borstade, flätade svansen, spruta på lite glans, putsade hans hovar m.m. Smörjde även hans träns!
Sen gav jag mina små pluttar mat. Efter det gick jag en promenix med Wakinya. Och gjorde i ordning henne likadant som jag gjorde med Curry..
Vet ni vaaaaaaaaad?
Jag är GLAD! För det är FREDAG! Och det är TVÅ veckor utan skola nuuuu!
& dessutom är det TÄVLING imorgon! Med två ponnisar i toppform, kan det bli mycket bättre? ;)

Kvällen ser ut såhär:

* Blogga

* Chattaa på facebook, haha.

* Äta godiiss!

* Kolla IDOL

* Kolla bloggar

* Ge hästarna kvällshö och packa inför imorgon

* Sova, zzzZZZzzz Upp tidigt imorgon juu!


image descriptionimage description


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0