Klar i stallet, check!

Har kommit in från stallet nu. Direkt när jag kom hem från skolan gick jag ut till stallet för att hovslagarn skulle komma & sko Milda & Safir.
Han var klar typ halv 6 & då hämtade jag mina pluttar från hagen. Sen red jag Wakinya. Red i paddocken.
Lösgörande arbete. Det tog ett tag att få henne loss, men i slutet var hon riktigt riktigt fin! Som vanligt bättre i vänstervarvet, men det blir bättre och bättre i högervarvet.
Sen så red jag Curry i paddocken. Samma sak som gällde här. Lösgörande. Curry var heting idag, som vanligt. Men det gick bra. Han var fin!

Nu ska jag ladda upp filmen från i Lördags, ni vet den ni väntar på? ;) Men hold on, den kommer...

image description

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0