Make my day honey!

Hallå bloggen, hur är det? Med mig är det bra faktiskt. :)
Har skämt bort mig själv lite ikväll, med fotbad! Underbart skönt ska jag säga er!
Red Wakinya förut. Red lösgörande arbete i paddocken. Shiiiiit, vilken skillnad jag känner på henne på de här två veckorna efter jag red för Engelholm.
Asså jag vet inte hur jag ska tacka dom!
Svårt att förstå för er kanske, men känslan jag har när jag rider henne nu är GRYMT härlig!
Curry vilar idag. Behövs ju det med ibland.
Jag har vart ute och cyklat idag också, duttiii tjejjj!

Nu sitter jag & kollar på teve, chilledill kväll.
Ska fota det jag köpte i Stockholm snart & lägga ut här. Så håll utkik!




Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0