Monday morning!

* Uppe 6.00

* Fixa mig

* Äta frulle

* Ut till hästarna, släppa ut dom, mocka, fylla vattenhinkar, väga upp hö

* 7.12 (NU!) BLOGGA!! :D

Godmorgon bloggläsare, hoppas ni sovit gott?
Det har iallafall jag. Gick och la mig super tidigt igår kväll. Var sjukt trött. Haha! ;)
Känns som jag alltid säger att jag är trött, hmmm.. Det ska ni veta, det stämmer INTE! Just nu är jag jätte pigg! typ överskottsenergi, mahahaha.

Waaaaah, råkade ta bort allt jag hade skrivit, men fick tillbaks det. Duktigt, eller huuuuuur?

I kväll ska jag rida någon utav pluttisarna i paddocken. Inte bestämt mig vem utav dom, men ja.
Äh, det var väl det jag hade å säga.
Nu börjar min PRAOOO! <3

 En utav min favoritbilder på Curry, ruskigt fin är han!! <3

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0