Right now..

Har precis kommit in från stallet & duschat och sådär.
Ridit Wakinya gymnastikhoppning & lösgörande på banan. Asså shiiiiit, vad bra det gick! Helt sjukt..
Fick loss henne jätte fint i båda sidorna. Dock är det lite svårare i högra sidan, men det gick.
Kunde korta henne hur mycket som helt innan "hindrerna" & hon satte sig verkligen på rumpan.
Så himla glad just nu.
Det känns som vi verkligen är pågång nu, Wakinya & jag.
Jag hittar knapparna, och det är fucking amazing underbart!
Gick ut och gick med Curry också förut idag. Mys! Sen så har jag ridit Milda lite lösgörande arbete. Även hon var galet fin!
Klippt gräset på ridbanan också. Vart en riktigt duktig tjej!

Men nu ska jag äta, sen kommer bilder från igår & idag! Puss!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0