Rubrik saknas, typ?

Hallå där bloggen! :) Haft en bra dag än så länge??
Det har iallafall jag!
Precis kommit in från stallet. Red först Curry på ridbanan och hoppade. Det gick ruskigt braaa!!
Hoppade trekombination, och jäklar vad han bjöd på hindrerna idag. Riktigt fint hoppade han också! Så nöjd över min lilleman! <3
Sen så kollade jag när Stina red Milda och hjälpte henne lite..
Efter det så red jag Wakinya. Red ut. Det gick skit idag.. Inte våran dag asså. Ena sekunden körde hon upp huvet och drog iväg och andra sekunden sköt hon ut bogarna och ville absolut inte svänga.
Nej, det gick inte bra idag.
Hon var galet laddad iallafall, så hoppas hon kan omvandla det till något bra imorgon istället!! 
Man kan inte vara på topp varje dag.

Nu ska vi till Hästloppis och kolla runt lite, bara för att vi inte har något annat för oss ikväll..

Puss!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0