Torsdag..

Shit, vad veckan har gått fort! Nu är det redan torsdag, sjuuukt.
Men är klar att gå till skolan nu. Men har som vanligt lite tid över. Vilket jag tycker är fett skönt. Att bara kunna sätta sig ner och blogga lite, det gör min morgon. Haha!
Fixat stallet också! Precis som vanligt.
I eftermiddag ska jag rida båda pluttarna & sen PACKA! för imorgon drar jag till Stockholm & BÄSTA EMMA! :D
wihoooOOO!
Det kommer bli galet kul. Är där alltså fredag kväll, hela lördagen & nääästan hela Söndagen. Får försöka hinna med så mycket som möjligt helt enkelt! ;)
Dock tror jag inte att det blir toppen uppdatering här på bloggen, men ska försöka mobilblogga och så.
Om bara den där appen kan fungera! o:
Ibland funkar det inte över huvudtaget att lägga in något inlägg & ibland funkar det om man inte har bild...


Ha en bra dag, puss!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Din Emma <3333333333

Det kommer bli så sjukt underbart mitt hjärta!

Jag älskar dig bästa vän, saknar dig allt för mycket! :( <33333333333333333333333333333

2011-10-13 @ 18:03:41
URL: http://emmaoholm.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0