Dålig uppdatering var det här ja...

Men jag har sjukt mycket att göra. Så det är bara att stå ut! ;)
Kvällen igår var riktigt lyckad. Filmen var asbra & hade ju bra sällskap också och det gör ju inte saken sämre!
När vi kom hem till Kraaijenbrinks place så satt vi och garva åt folk som ramlade av på youtube, haha.
Idag vaknade vi kvart över 9 (inte för att jag håller koll på det, haha). Åt frulle, satt och fixa lite på photoshop & sen gick vi ut och fotade.
Haha, lite roliga kort blev det nog iallafall. Sen kom pappa och hämtade oss... Hade gärna stannat längre, men hade ju mycket att göra hemma så får träffa dom snart igen!
När jag kom hem gick jag ut och fotade när Stina hoppade Safir. I slutet fick jag rida han också lite.
Han var suuuper fin! Hoppade bara lågt idag. Tränade lydnad & ville få bra flyt i rundorna.
Sen red Stina & jag markarbete på Wakinya. Ruskigt fin var hon idag!
Red med pelham. Allt funkade & jääääklar vad pigg hon var! :O Snacka om tryck i steget. Älskar min lilla heffaklump, haha. Hon är som hon är, men ändå så perfekt.
Sen red jag Curry & Stina red Milda. Red ut en liten joggingrunda. Curry var sjuukt laddad.
Studsa på stället precis som han alltid gör när vi rider ut, haha.
Men emellanåt var han ruskigt fin i traven. Jobbade bra med ryggen och så.
Sen så tog Stina & jag tag i att smörja utrustning. Regnade ju lite till & från när vi red så det var välbehövligt. Smörjer tränsen annars varje dag, men inte sadlarna.
Sen tog vi in pollarna & gav dom mat.
Efter det så gick mamma & jag ut en runda med Totte. Gick 20 minuter någonting, bara så att han skulle få röra på sig. Mamma och jag hann prata lite också, så det var brao..

Nu har jag kommit in i värmen. Ska alldeles strax åka till Theräjs & måla färdigt dom där *PIP plankorna.

Hörs kanske senare, puss!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Hade jätte roligt :D <3333333333

2011-09-18 @ 18:50:25

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0