Godnatt!

Nu är allt klart inför imorgon. Jag har lagt fram mina tävlingskläder också.
Imorgon ska vi upp vid halv 5, så det är snart dags att lägga sig tror jag.
Sitter och kollar på Robinson just nu.. Tycker det är liiiite konstigt program måste jag säga. Liksom om man förlorar en tävling, så blir man ihopkedjad med typ 5 andra. Fatta jobbigt att gå på toa? Haha! :D
Men jaja, det är dom själva som har gett sig in i det, så det får dom väl tåla antar jag.
Själv skulle jag ALDRIG ge mig in på något sånt. Skulle aldrig klara det. Jag är alldeles för feg. Hatar spindlar & sånt & att sova ute. Usch!
Fast det är ju smart när man ska gå ner i vikt. Haha...

Men nu taggar jag tävling imorgon! Blir lite mobilblogg & så, men annars dålig uppdatering.. Men det får ni ha förståelse för.

Nu tar vi dom hjärtat, jag vet att vi klarar det här. Jag älskar dig, vad som än händer.

Kommentarer
Postat av: Din Elin <333

Tack, för kommentaren , vi hde det bäst hjärtat :* <333333

Skulle du vilja länka mig , jag kan länka dig :D <33333

2011-09-23 @ 17:34:05
URL: http://tavlingstjenjen.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0