Hallå där blåbäääääär!

Har ni haft en bra dag? Det har jag haft. På morgonen så mockade jag & fyllde på vattenhinkar. Sen vart det iväg till skolan.. Skolan var helt okey.
Ganska chill lektioner tycker jag allt. Sista lektionen var vi bara ute och gick, ganska mysigt faktiskt.
Efter skolan hämtade pappa mig & vi åkte hem.
Jag gick direkt ut till stallet. Red Safir åt Stina idag också. Red ut. Safir var jätte fin även idag & laddad som vanligt!
Super nöjd, lilla gubbenubben. ;)
Sen så tog jag in hästarna & gav dom mat. Bytte lite täcken & så..
Efter det tog jag en cykeltur, typ 3 km.
Ska försöka göra det nästan varje dag. Måste komma i form, haha!
Mina hästar vilar idag, så det blir bara att pussa lite på dom sen..


Ha en bra kväll, puss!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0