Idol!

Har precis kollat på Idol. Nu är det något skumt program?
Ridningen ikväll gick super!
Wakinya blev det att jag red ut med istället. Joggade lite lätt skritt, trav & galopp. Red med hacket.
Hon var jätte fin!
Curry red jag i paddocken. Försökte få honom LUGN. Men det var ganska hopplöst, haha.
Han var sjukt laddad & glad! Jobbade så gott det gick, helt enkelt. Curry var ändå fin emellanåt. Lite ostadig i formen, men stundvis gick det super! :)
Imorgon blir det Emma all day. Hade tänkt träffa henne ikväll, men tyvärr blev dom lite sena..
Jaja, får klara mig tills imorgon.

Ha det bra & godnatt förresten. Tror inte att jag bloggar mer ikväll! :D

image description

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0