Inne från stallet.

Vaknade 7 & kände att jag inte ville sova längre. Så jag gick helt enkelt upp, åt frukost, sen ut till stallet.
Började med att släppa ut Curry, Wakinya & Milda. Sen red jag Safir.
Red ut en mysig runda. Safir var galet fint. Han har nog aldrig gått så bra med mig. Verkligen jätte kul!
Sen så tog jag in Wakinya i stallet & så kom pappa och hjälpte mig att klippa henne.
Idag var vi riktigt noggranna & det blev jätte fint. Måste ju vara trimmad till tävlingen på fredag.
Sen så red jag henne.
Efter det så mockade jag, tömde vattenhinkar, smörjde träns, fyllde höpåsar m.m.
& nu sitter jag här. Tycker att jag har hunnit med ganska mycket faktiskt, haha! :)

Ska snart gå ut med hunden en runda, sen ta nåt att äta tror jag. Puss!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0