Klubbhoppning Curry 11/9-11

Var med idag bara för att Curry skulle få hoppa en liten lagom tävling att börja med efter hältan.
Har bara hoppat han två gånger efter skadan, så det blev lite lagom.
Hoppade en 80 cm, clear round.
När jag kom dit så gick jag banan & kollade lite på alla små söta som hoppade 30 cm. Hur gulligt?
Sen efter att ha snackat med lite folk så gick jag och lastade ut min Curry pojke.
Red fram, hoppade fram. Curry var laddad & såååå lycklig!
Inne på banan gick det klockrent! Nollade & gud vad glad jag blev. Han tyckte det var så himla kul & bjöd verkligen på hindrerna.

CURRY IS BACK ON TRACK, HELT KLART! :D

Film kommer..

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0