Life goes on..

Förlåt för att jag inte bloggade igår kväll. Mådde inte så bra när jag kom in från stallet.
Men det var nog mest för att jag var trött.
Så jag la mig framför teven resten av kvällen & gick och la mig tidigt.
Nu har jag gjort mig i ordning, tagit ut hästarna & mockat. Ready for school.
Ska skriva klart någon novell i svenskan idag & jag har inte börjat än. Shit! Men nu har jag en idé vad jag ska skriva om iallafall och då brukar det gå fort! :)
Efter skolan blir det hem och rida.

En vanlig dag helt enkelt. Vi hörs!

Ful som vanligt, haha.

Kommentarer
Postat av: Therese

Super fin blogg (:

2011-09-01 @ 07:26:39
URL: http://lifeastess.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0