Resultat från igår.

LB: Wakinya kändes jätte bra på både framridning & framhoppning.
På banan funkade allt super, ända fram till 6a. Det var en linje mellan femman & sexan, en väldigt tajt linje. Vi kom stort på femman så då blev Wakinya lite lång & då tog jag "upp" henne & höll inte riktigt avståndet, så det blev ett stopp på 6a. Sen andra gången gick det jätte bra.
Resten av banan gick super!


LA: Kändes ännu bättre på framhoppningen till denna klassen. Undrar om hon någonsin har hoppat så bra?
På banan gick det helt okej.
Fick ett stopp på 4a, där Wakinya bara la av. Sen andra gången så kom vi över den jätte fint. 5, 6, 7, 8 gick grymt bra. Wakinya kändes såå himla fin. Dock överhoppade hon sig lite väl mycket så när vi kom till 9an orkade hon inte mer.. Men nästa gång ska jag inte ta pelhamet, för hon överjobbar sig med det vilket gör att hon inte riktigt orkar trycka ifrån när vi kommer lite nära.

Nöjd med dagen. Det var ju debuten nationellt också. Riktigt svåra banor & så.. Men det kändes som att det gav mig & Wakinya väldigt mycket. Vi lärde oss mycket & fick några riktigt fina språng.
Nu taggar vi inför nästa helg, Kalmar HSK, LB, LB+5. :D

5 kommentarer så får ni se film från LBn. (ingen filmade min LA, annars hade ni fått se den också)




Kommentarer
Postat av: felicia

lkjhgfdsa

2011-09-24 @ 21:46:17
Postat av: Anonym

vissa filmen :)

2011-09-25 @ 08:47:37

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0