Sorryy!

Har inte bloggat på länge, men ska försöka bli bättre nu till helgen!
Känns riktigt gutt med helg nu, har verkligen längtat, haha. Haft en ganska jobbig vecka med så det blir extra skönt att få två dagar utan skola.
Fick sluta tidigare idag för läraren blev sjuk. Så då kom mami och hämtade mig så åkte vi & handla lite mat.
Sen när jag kom hem gick jag ut och red min Curry man. Wakinya fick en välförtjänt vila idag.
Efter jag ridit Curry, tagit in hästarna, gett dom mat oså tränade i typ en halvtimme. Ute & joggade. Gjorde lite sittups & sånt. Nu har jag duschat & tagit på mig myskläder.
För ikväll, så är det hemmakväll med godis, chips & film! Känns riktigt skönt. Orkar liksom inget annat. ;)

Ha en bra fredagkväll!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0