This is gonna be a good week, oh yes!

Idag är det måndag. Har precis kommit in från stallet.
Men innan dess var det skola. En ganska bra dag. Hemkunskap hela eftermiddagen. ;)
Aja, sen vart det hem och rida pollarna.
Nu sitter jag här & kollar lite teve. Imorgon är det studiedag. Då blir det stallet all day long! Precis som jag vill ha det!
På onsdag är det skola igen, sen hem och rida.
På torsdag går jag bara i skolan halva dagen, för sen måste jag hem & fixa inför tävling. Rida, packa & allt som hör där till.
På fredag är det tävling i Ljungby, debut nationellt med Wakinya. Blir awesome! :D
Vi är i toppform nu, så det ska bli riktigt riktigt kul. Första inomhustävlingen för denna säsong.

Ha en bra kväll, det kommer jag garanterat att ha. Kyss!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0