Wakinya 11/9-11

Red på banan över bommar & tränade avstånd & sånt. Red med pelhamet.
Shit, vad kul hon tyckte det var!
"Hoppade" en liten bana & efter någon bom gjorde hon typ ett glädjetjut. Haha, hon är så sjukt söt & personlig!
& så någon gång när jag ökade lite så gjorde hon värsta glädjeskuttet!
Ridpasset gick galant & det känns som jag hittade knapparna riktigt bra & satte alla avstånd och så.

Vet helt ärligt inte vad jag gjort för att förtjäna en så grym häst som Wakinya, det är sjukt vad jag älskar henne.
Vi kommer närmare varandra varje dag.
Bandet mellan oss blir bara starkare & starkare. Framgång eller motgång, vi gör det tillsammans!


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0